گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

boom boom ciao

یعنی از همون روز، میخواستم یه مطلب بیاما... 

هی نشد، هرچی اومدم بیام کار پیش اومد، اصلا انگار قسمت نبود اون روز و در ادامه، اون هفته و حتی در ادامه، اون ماه رو به شما تبریک بگم  ولی این فصل رو میتونم بهتون تبریک بگم، پس مباااااارکهههه  


آبان هم گذشت، هفته دومش هم گذشت، 14 آبان هم گذشت... تولد من هم گذشت... 


الان تنها کاری که از دستم بر میاد اینه که سی و هشتمیم روز بعد از میلاد خودم رو خدمت شما دوستان و دوستداران خودم تبریک عرض نمایم  


باشد که شب هایتان در این فصل ستاره باران گردد...


شب و روزتون خوش و خرم و درجه یک ! 

-

بنزین اضافه ندارید؟ 

یه هو دیدید برای وبلاگم رمز گذاشتم  و رمزشو بهتون فروختما... بالاخره پول بنزین باید از یه جا در بیاد 

-

زندگی آدم پر است از آدم های متفاوت، بعضیا به دل میشینن، بعضیا به دل وایمیستن (می ایستن)  

جدیدا یکی به دلم دراز کشیده خوابیده،   هر چی هم صداش میکنم پا نمیشه...

-

پ ن : اینجا،اونجاست، همونجاست که گفتم (گفتم که خودت خواهی فهمید) رمز همیشگیت چی بود؟  

-

نظرات 5 + ارسال نظر
ملت بلاگ شنبه 23 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 12:02

سرویس وبلاگدهی ملت بلاگ برای ساخت وبلاگ رایگان فارسی برای حمایت از زبان شیرین پارسی در پهنای اینترنت پا به عرصه نهاد و امید بتوان گامی هر چند کوچک برای اثر بخشی زبان پارسی در جهانیان انجام داد.

melatblog.i r

باشد.

فریناز دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1398 ساعت 11:15

یعنی من نمی دونم تو رو خدا چطوری آفرینده که اینقده خودشیفته و بی مزه از آب دراومدی!

باشد تولدتم مبارکمون باشد!
یعنی اومدی گفتی آبانه خوبه و اینا حدسشا زدم تولدته
اتفاقا می گن آبانیا خیلی خودشیفته و حسودن مخصوصا اونا که وسطای آباننا

باید خدارو شکر کنی که منو آفریده

این رو به عنوان تبریک قبول میکنم، با اینکه اصلا خشک و خالی و بدون کادو قبول ندارم

یعنی میخوای بگی یادت رفته بود... واااا مصیبتاااااا
اونایی که اینو میگن، چشم دیدن آبانی ها رو ندارن... میخوان مارو خراب کنن
تو باور نکن

فریناز دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1398 ساعت 11:17

الان که رمز نداری، چیییی بشه لپ تاپمون اجازه بده بیایم توی وبت:دی
اصن ارور می دیه این ام اس تیا که تایپ می کنیم

حالا می خواد پول بنزینشم از ما دربیاره
برو خدا روزیتو جای دیگه بده
رمز گذاشتی میای قشنگ با احترام تقدیمم می کنی شاید دلم برات سوخت اومدم یه نگا به اینجام انداختم

از اصفهانی جماعت عمرا بتونی یه ریال بگیری واسه این چیزا

شیطونه میگه یه رمز بذارم که خودمم یادم بره چی گذاشتما...
لپ تاپت خراااابه... وگرنه به صورت پیش فرض صفحه وبلاگ منو باز میکرد... بعلهههه

نه اینجوری نمیشه، یه فکر اساسی تر باید بکنم، بذار تقویمو نگاه کنم ببینم برنامه بعدیم برای اصفهان چه موقست...

فریناز دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1398 ساعت 11:18

خخخخخ
عاشق شدی؟

می گما زشته اول عاشقی خوابو کنگرو لنگرو اینا باشدا
خود دانی

میخند؟

خیلی زشته... راست میگی، باید زودتر بهم گوشزد میکردی، الان دیگه کار از کنگرو لنگر گذشته

صاحب دستان زمستانی دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1398 ساعت 23:28

خوشم میاد به روزم هستی، همه سریالارو می بینی

همشو که نه، خوباشو

ولی بسی خوب بود، البته اگر فصل 3 شو فاکتور بگیریم! (فعلا البته)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد