گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

آبان

و این ماه من است

یک از همه ی 12 تا... ماه من است...

نیمه ی یک نیز از آن من است...

اما... خوشحالی به کنار...

زمان می گذرد...

نفس به نفس می گذرد...

با عشق می گذرد...

عمر ... می گذرد...

عمر ...

می گذرد...

نظرات 2 + ارسال نظر
رها شنبه 8 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 09:54

حالا باشه فهمیدیم آبانی هستی
خداروشکر نیستم که ببینم تولدت هیشکی نمیاد

خوب خدارو شکر که تو یکی فهمیدی، این یعنی دیگه همه قطعا می فهند
خداروشکر نیستی یه جمعی از دستت راحت شد، حالا کجا رفتی؟ ترکیه؟

رها سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 12:37

تو هنوز هستی یعنی؟؟؟؟
آره رفتم و چقدر جای تو اینجا خالیه
یه سفر بیا حتما

من فعلا هستم تا بعدا ببینیم خدا چی میخواد
خوب کاری کردی رفتی
تو که راست میگی جای من خالیه، جون خودت
حتما میام، البته بهتره بگم میایم، من تنها جایی نمیرم بذار کارامو راست و ریس کنم، شوما لوکیشن بفرست فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد