گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

تقاطع آبان و نوامبر

و امروز نیمه پاییز است... 

نیمه مهر و آذر...

نیمه آبان...

شاید هیجان پاییز در آذر باشد ...  ولی آذر بوی زمستان میدهد و نه بوی پاییز... 

بوی پاییز از آبان بلند میشود... 

و این آبان است که ندای پاییز سر میدهد... 

پاییز همیشه سرد... 

پاییز همیشه پر از آنفلانزا و سرماخوردگی و فین فین...

خوبید؟

نظرات 1 + ارسال نظر
Pariii شنبه 12 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 23:55 http://Magicgirl.blogsky.com

خوبیم و امیدوار...
به شدت وسوسه شدم که از دنیای اینستاگرام و توییتر فرار کنم و برگردم به وبلاگ خاک گرفتم.
دلم برا فضای اینجا تنگ شده
اگه عمری بود برمیگردیم.

به به به به به به به به به به...
میگم داشتم میومدم تو وبلاگم یه انرژی عجیبی قبل از من اومده بود... بگو کار تو بوده،
سلامون علیکم
خوش اومدی به خونه خودت
بسی لبخند در این اوضاع بر لبمان نشست
منتظر نوشته های وبلاگت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد