گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

39 درجه

دیشب یه خواب هچل هفتی دیدم جای یک یکتون خالی بود...

یه چیز تو مایه های خواب پارتی بود یا مثلا رویا پارتی، 

وسط جنگل، یه کلبه، با کلی امکانات موسیقیایی، پذیرایی، لحو و لعب، فسق و فجور... 

با کلی اتاق خالی... 

با جوانان دختر و پسر زیبا... 

حمام های دل انگیز... 

تخت های دو نفره...

...

خوب دیگه... خوشت نیاد، خواب بوده... واقعیت که نبود... سری نیشِت تا بنا گوشِت باز میشه...


خجالتم خوب چیزیه بخدا، حالا من نمیکشم، شما هم نباید بکشید؟


بعدشم اول خواب اینجوری بود، آخرش به یه مهمونی دور همی تبدیل شد که همه فامیلا دور هم جمع شدن... داشتن در مورد اتفاقات اخیر و سیاست های کلان ممکلت صحبت می کردند. خیالت راحت شد؟ نذاشتی خوابمو تا آخر ببینم...


راستی چه خبر از کرونا؟ گرفتید ایشالله دیگه؟ پس چرا هنوز زنده اید؟!

با توجه به اینکه بنده همه نسخ کرونا رو گرفتم، بهتون پیشنهاد میکنم اگر نگرفتید حتما اُمیکرون رو بگیرید،خیلی سبکه، هم آنتی بادیتون میره بالا هم فشاری بهتون وارد نمیشه، در حد سرما خوردگی، یه ذره گلو درد، گاهی سرفه و عطسه، خلط گلو، آبریزش فراوان بینی، گاهی خشکی گلو، گاهی تعریق ، مقداری هم ضعف و گشنگی و یه کمی هم درد در  این قسمتِ کمر، اینجارو میگم ببین، آقا بالاتر رو دارم میگم بی تربیت... عجب هیز هایی داریم اینجا... نخواستم اصلا، دستتو بردار...


منو بادش دارم علائم بیماری رو توضیح میدم... چقدر سادم من...

خجالتم که از همون اول نمیکشیدید... 



---------

بعدا نوشت1: یه وبلاگ از خودم توی بلاگفا پیدا کردم، واسه سال 90... یعنی 10 سال پیش... من موندم چجوری اونارو مینوشتم، تازه خجالت هم نمیکشیدم ! الان میخونم خجالت میکشم  یواش یواش برم اونم آپدیت کنم، بی تربیت هم خودتی! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد