گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!
گذر موقت

گذر موقت

فعلا گذر هممون موقتیه، تا بعد ببنیم خدا چه میخواد!

دانشگاه و مستند ...

سلام به دوستای همیشگی خودم...


دوباره دانشگاه ها شرو شد و باید عین چی (!!) درس خوند... شما هم پاشید برید درس بخونید... پاشید دیگه...


غرض از مزاحمت اینکه جدیدا یه مسابقه ی عکاسی مستند برگزار شده که مربوط میشه به مترو...


اگه عکاسی بلدین حتما یه سری به سایت مترو بزنید... راستی تا ۳۰ آبان بیشتر وقت نداره ها...


من که میرم واسه عکاسی ... اگه دوست داشتین بیان کمک من... میاین؟ نه.. چرا ؟؟ بیاین دیگه... اصلا نیان... وقتی رفتم اول شدم... جایزه رو خودم بردم و به شما ندادم اونوقت میفهمین...


همین دیگه...


خوش باشین... و به زندگی امیدوار...

آینده در انتظار شماست و گذشته در حسرت شما... پس به گذشته پوزخند بزنید و به آینده لبخند...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد